Minulé tábory

Zde najdete popis celotáborových her z let minulých. Fotečky k jednotlivým táborům najdete v příslušné fotogalerii, nebo po kliknutí na název hry.

2021 - Kapitán Nemo

2020 - tábor zrušen kvůli COVID-19

2019 - Piráti z Karibiku

2018 - Asterix a Obelix

2017 - Jihoameričtí indiáni

2016 - Sherlock Holmes

2015 - Harry Potter

2014 - Tři Mušketýři

2013 - Po stopách Járy Cimrmana

2012 - Stavba pacifické dráhy

2011 - StarGate: SG1

2010 - Dobrodružství Marca Pola

Marca Polo toužil cestovat se svým otcem, benátským obchodníkem, po dalekých zemích. Trvalo dlouho, než ho otec vzal s sebou. Avšak brzy po svém příjezdu do říše Chána Kublaje se Marco stal chánovým oblíbencem a rádcem. V Kublajových službách plnil Marco různé, velmi často těžké úkoly. Jedním z těchto úkolů bylo i vytvoření mapy celé Kublajovi říše.

V jednotlivých etapách získávaly družinky body, za které dostávaly území mapy, s popisem jak má toto území vypadat. Podle popisu získané území ztvárnily. Poté byla jejich práce mocným Chánem ohodnocena a byly jim vyplaceny penízky. V poslední etapě se Marco vracel zpět do Benátek. Cestou nakupoval vzácné zboží a několikanásobně tak mohl zhodnotit bohatství, získané u Kublaje. Na moři se ovšem pohybovalo i několik pirátských lodí…Vítězem etapové hry se stala družinka, která do Benátek přivezla nejvíce bohatství. V roce 2010 to byla družinka Zelená.

2009 - Asterix a Obelix

Jednoho dne se v Galské vesnici strhlo pozdvižení. Proradní římští legionáři dali lstí Panoramixovi vypít nápoj, po kterém ztratil paměť. Nikdo ve vesnici nevěděl, jak uvařit kouzelný nápoj, po kterém Galové získávali nadlidské schopnosti a odolávali tak nájezdům Caesarových vojsk. Celá vesnice je v ohrožení, vojska se blíží a nápoje ubývá…. Podaří se Asterixovi a Obelixovi se svými pomocníky vrátit Panoramixovi paměť a nalézt recept na kouzelný nápoj ?

V jednotlivých etapách získávaly družinky divočáky. Jednou za čas navštívili Galskou vesnici obchodníci s cizokrajným zbožím, o nichž se vědělo, že u nich Panoramix nakupoval ingredience do kouzelného nápoje. Družinky tak mohly za divočáky nakupovat ingredience, o kterých se domnívaly, že do nápoje patří. V jedné z Etap se družinky seznámily i se stařičkým Metuzalixem, který byl jediný, kdo věděl, jak nápoj uvařit. Jednotlivé části receptu však nebylo vůbec jednoduché získat. Družinky musely uhádnout čtyři velmi těžké hádanky. V poslední etapě museli družinky složit recept, ulovit nějaké divočáky, aby měly na nákup posledních ingrediencí a podle receptu uvařit kouzelný nápoj. Vyhrála družinka, které se to povedlo nejrychleji. Pro rok 2009 to byla družinka Modrá.

2008 - Wetemaa

Wetemaa je kniha uchovávaná v prastaré svatyni uprostřed pohoří Dankradu. Po staletí jsou do ní orlím brkem, vedeným neviditelnou rukou osudu, zapisovány příběhy, které se odehrály v zemi Éllad. V divokých dobách, kdy proti sobě po generace bojují o nadvládu nad zemí dva rody, Miltidové a Kúnové, kniha upadla v zapomnění. Král Gudleifr Miltid z ní však potřebuje vyčíst radu, jak zemi Éllad sjednotit - a přitom zjistí, že jeho družiníky čekají nelehké úkoly.....

V roce 2008 byla Etapová hra inspirována knihou Adama Andrese - Wetemaa. Na začátku hry objevily družinky knihu, ve které se jim postupně zjevoval příběh, kterého se účastnily. Nejprve musely shromáždit všech 11 družiníků, potom získat stříbrnou podkovu. Dále se museli vypravit do vzdálené země pro ostatky krále Uda. A nakonec tyto ostatky uložit v posvátné hoře. Jen tak mohly zemi Élad sjednotit. V poslední rozhodující bitvě bojovaly družinky proti nelítostnému králi Widuwaltovi Kúnovi o území vedoucí k posvátné hoře. A která družinka se dostala k hoře nejrychleji? Letos to byla družinka Modrá..

2007 - Tajuplný ostrov

V roce 2007 byla Etapová hra inspirována knihou Julese Vernea –Tajuplný ostrov. Za americké občanské války „severu proti jihu“ uprchne balónem z jižanského zajetí skupina pěti seveřanů vedená Cyrusem Smithem. Jejich balón je větrnou smrští zahnán nad moře, kde je zničen, a uprchlíci se zachrání na pustém ostrově v jižním Tichém oceánu. Po zajištění holého života využijí trosečníci všech svých vědeckých a technických znalostí a přírodních podmínek ostrova k vybudování pohodlného sídla. Snaží se také postavit plavidlo, kterým by se dostali z ostrova zpět domů.

V jednotlivých etapách získávaly družinky části lodi, kterou měli sestavit. Vyhrála družinka, která sestavila loď první.